piątek, 6 kwietnia 2012

Wioosna : D

Okk więc W Wiosne  wiadomo u mnie caly czas cieplo ale dopiro ostatnio zaczelam wychodzić na dwór  wiec jestem Haaaapppppppyyyy : p
  
 Najmodniejsze paznokcie na ten sezon :
         KOOOLORRY :
-mint
-łososiowy
- różowy
-turkusowy
-fioletowy pastelowy
-zółty
-pomaranczowy
-zielony
       WZOORKI
- zebra
-rózżne kolorowe
-króliczki
-paski (kolorowe)
-i panterka                                       

     SPOOOOOODNIE
kolorowe rurki sa na T O P I E
wszystkie kolory , szczegulnie jasne : )
również rurki we wzory typu panterka , zebra , kropi , paski .. wszystko


      SHOOOOOORRRTTYYY
Shorty koloru zwyklego tzn. jeansowego to oczywiste ale dla bardziej odważnych
proponuje taki ,, Pop-out ". Kolorowe (no i wzorki)... Ps. ja mam różowe i niebeiskie : P
do takich shotrów zakaldamy jedno kolorwe bluzki  , i proste buty  za to mozna
poobwieszać się biżuteria : )
Jest jeszcze 2 wersja modnych szortów na wysokim stanie , jesli ktos nie wie o co
mi chodzi mam na mysli te shorty zalozone bardzo wysoko .


    KOOOOSZULKI
Katany
Wiatrówki
Sweterki
no i koszulki jak kazde inne ale najbardziej to te taki duże
i za lużne tak zwane nietoperze.. :)
plus nadruki flaag : D

    DOOOOODATKI
WIEEELKIE wszytsko wielkie :D
Bransoletki ,
Okulary przeciw słoneczne
Dluugie naszyjniki
I neoneowe paski :D


Sokra za takie wtopy ortograficzne i zle nazywane żęczy ,, duza bluzka" poprostu nie wiem jak wy to w polsce nazywacie ... :D
Ps. czy ktos z was oglądał Hunger Games czyli Igrzyska śmierci (ps. te tlumaczenie tytulu nie ma sensu )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz