wtorek, 7 lutego 2012

Beach , filmik i outfit : )

Wiec dam tutaj kilka zdj z plaży z zeszlego tygodnia : ) 
Outfit = musialam  byc  w mundurku bo dzisiaj byl  wazny dzien ....
Filmik z wf .... bo sie nudzilysmy = sory za anglika i za moj wygląd : p
 To jest plaża w nocy :P   sory ze ja sie wcielam ^.^
 To na molo z pelikanami : P
 Jestem tu ale mozecie widziec troszke co ?
 Zachod slonca : O ♥
 Domy przy plaży  i tam na dachu mojego chlopaka tzn jego rodziców dom i impreza urodzinowa : P
 yyy  na blogu moja twarz wygląda inaczej ... jakbym bylA PIJANA haha  mam na sb :
Spodnie rurki (khaki)  , takie same converse   , czerwona bluzka od mundurka i wsadzona w spodnie
hahahahaha sory za moj wygląd : P jakis debilny ten filmik ...

Dzieki za komentarze i obserwowanie : ) Sorki za bledy i wgl . = *** POMYSLY ?

2 komentarze:

  1. fajnie jesteś ubrana na ostatnim zdjęciu :D
    zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne :) zapraszam tu http://cukierkowa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń