środa, 8 lutego 2012

Hey : ) Jak wyglądają lekcje ?

Wiec kilka informacji :

1) w sobotę / niedziele nie wiem jeszcze ... zrobie mini houl : )
2)  Macie jakies pomysly  na posty ?
3) moze macie jakieś pytania ? ( o usa , o modzie w usa i wgl )
4) Jutro nie dam posta ; )

                          JAK PRZEBIEGAJĄ  MOJE LEKCJE ?
Lekcja 1 Historia .....
   Jak juz widzieliscie w poscie pierwszym na histori wklejamy różne kartki i je wklejamy do zeszytu ...
Pani od histori mowi ze mamy nomerowac kartki ; l MASAKRA   Ogułem  ona czasem pyta na lekcji
o rozne miejca na mapie np ,, Alex teraz ty wstan i pokaz  gdzie są Alpy  , bo rozmawaialas " Ja ogulem tej baby nie lubie bo mi dala 1 na pierwszy semestr 
   A propo semestrów ....  tutaj są 2 duże  a w każdym semstrze  po jeszcze jednym semstrze , brzmi dziwnie : )  czyli 4 semestry .......

Lekcja  2   Przyroda/biologia
   Ta pani jest Polką ; )  ale gadamy po Angielsku , ten przedmiot jest fajny nie piszemy za dużo  i często robimy różne doświadczenia  np ,, chemikalia  , rozcinanie żab ,   mixtury i  wgl "
Jest miła :D


Lekcja 3 . Matma / Pre Algebra
  No  ja nie nawidze matmy ,  nauczyciel jest spoko czesto tez mamy pomocnika ; P co nam tlumaczy  na matmie   ja kompletnie nic nie rozumiem poprostu nie moge sie skupic o co w tych liczbach chodzi , na dodatek siedze z takimi gląbami -_______________-

Lekcja 4  Muzyka /Orchiestra
   Na tym przedmiocie jest spoko ale nudno , na początek roku moglam sobie wybrać  instrument to ja debilka sobie skrzypce wzielam ^.^ ale przynajmniej umiem grać ; P 
To wygląda tak że dostajesz szkrzypce za darmo ksiązke z nutami za darmo i  grasz co ci karzą : D
Sprawdziany są takie ze nauczycielka  daje ci  jakies nuty 7 dni wczesniej i ty je grasz potem albo ze sluchu , ona gra na pianinie a ty  piszesz nuty . NAJŁATWIEJSZY PRZEDMIOT W SZKOLE

Lekcja 5     WF /PE
     A więc wf wygląda tak  idziemy do szatni  ,, locker room " i my mamy rożowe szafki ^.^
i masz 2 szafki jedną dużą na plecak i drugą mniejsza na ciuchy od wf  ... ciuchy to tak
      CZERWONE ALBO CZARNE  SHORTY , CZERWONE ALBO CZARNE DRESSY
szara koszulka z tw imieniem ...
Jak już się przebierzemy to idziemy ,, przebiec " ale  ja z kolezankami chodzimy ^.^ jedno koło
i potem idziesz i siadasz na numery  ja mam naprzykład 26 ;) jak juz  siadasz to baba albo chlop sprawdzają obecnosc i czy masz  strój  i dziecie coś robić np :
-Siatkówka
-Noga
-Baseball
-Bascetball
-Softball (palant )
-Football
-Hokej ^.^
- Zbijak
-Chinska piłka
-Sala gimnastyczna
-Freezbie
-Kurs kickboxingu
-Tenis
Albo do siłowni ^.^
 potem dzwonek : p

LUNCH :  na lunch mamy 3 kolejki i w kturejs  sie  ustawiasz  , potem jak już jest twoja kolej to wbijasz  swój kod  i mówisz co chcesz do wyboru (mniej wiecej bo nie pamietam ^.^ ) masz :
-pizza
-zupka chinska
-paluszki chlebowe ?
-hamburger
-cheeseburger
-hot dog
-taco z ryba
-burito
-enquilada
-saltka z kurczakiem
-pizza
-ryż  z gulaszem
-kanapka z warzywami lub  szynka 
itp ..... to niekture zeczy
Mozesz tez poprosic o slodycze :  czipsy , ciastko , pomarancza , jabłko , mleko czekoladowe i zwykle
 i idzies jesc do stolików czy gdzie chcesz 
Mamy tez taki sklepik gdzie mozesz se kupic shake , kawe , pączka , hot cheetosy , inne chipsy ,ciasteczka iwgl .

6 I 7 lekcja : ANGIELSKI
   na angielskim mam fajną klase i miłą panią :D czesto robimy jakies papiery albo  cos na laptopach piszemy czy oglądamy Luzik :D
Ale wkurza nas jak pani nie a i przychodi jakas inna w zastepstwie która jest taka wredna ze ostatnio mi po lekcjach kazala zostać : l

Apropo tego :
 Zostanie po lekcjach = nauczyciel nie moze zatrzymac cie dłużej niz 15 min hehehe :D
 Sobotnia szkoła = przychodzisz w sobote jak ci karzą i  siedziesz tam 3 h zalezy jaki nauczyciel bo niekturzy robią lekcje a inni nic : *


.... mundurki musimy nosic tylko czasem , a tak to nic nawet pircing mozemy miec i zielone wlosy ;D

wydaje mi sie ze  chyba wszystko napisałam i dziekuje  : ) papap =**
aa zapomniałam rano przed szkołą tez mozesz dostac sniadanie : )

6 komentarzy:

  1. no właśnie, fajnie, że możecie wyglądać jak chcecie, bo u nas karcą subkulturowe wyznaczniki, np. chłopcy nie mogą mieć postawionych irokezów, dziewczyny kolczyków na twarzy, najlepsze jest to, że lalunie modnisie noszą spodenki tak krótkie, że widać im tyłek i nic, a ja i moje koleżanki (punkówy) nie możemy nosić nawet takich, które są do połowy uda ; O

    OdpowiedzUsuń
  2. też chce rozcinać żaby ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. z ciekawości pytam :) jeśli nie masz nic przeciwko to poprosiłabym o twojego e-maila : P
      no, i świetny blog

      Usuń