niedziela, 5 lutego 2012

Co nosimy do szkoły w usa ?

 Ummm no więc to jest mój plecak ; ) czassem noszę torbe

 Klucze i portwel : w szkole musimy kupic lunch no chyba ze ktos se przyniesie
 Sluchawki ; ) w szkole mamy  laptopki wlasne wiec potrzebujemy ; p
 Krem do rąk : Pahaaa i ja nie nosze calej kosmetyczki tak jak niekturzy
 Mietówki , bo nie możemy żuc gumy na kampusie ; /
 Umm  zeszyt od matmy ; ) zakryłam dane
 Jakaś lekcja z matmy
 zeszyt z histori : )
 Segregator ... akurat moj jest obłożony jakąś kartką
 Planer (kalendarz )  tam zapisujemy zadania domowe : )
 sory za kopie
 ołówek i długopis to wszystko co potrzebujemy
 Aaa to zad dom
 Podpis na kalendarzu
I wszystko razem ... jak widać nie nosimy zadużo  bo zostawiammy większośc w szkole : )

7 komentarzy:

  1. piękny portfel <3 mieszkasz w usa ? w jakim stanie? http://emocjonalnahustawka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o jezu jak Ci fajnie, nie musisz znosić 30 stopniowych mrozów <3 zazdroszczę ;) ile na nasze kosztuje taki portwel ? myślisz, że dałabym radę zamówić go na e-bayu ?
    http://emocjonalnahustawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam jak zdjęcia zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie tu ! ;)) Świetny wygląd bloga.

    http://everyday-human.blogspot.com/ Zapraszam ! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :**
    Błagam kontynuuj bloga. Czytam go i jest świetny. Prosze napisz jak tam żyjecie co robicie, co jecie, czy korzystacie z facebooka, czy maccie galerie, . Chce wiedzieć wszystko. Super, że założyłaś bloga.
    Będe tu wpadać często, a ty mam prośbe dodawaj często notki.
    Pozdro,
    Bell. :)

    OdpowiedzUsuń