poniedziałek, 6 lutego 2012

Co ja i moje Amerykanskie kolezanki mamy w kosmetyczkach ?

 Umm hey ;) wiec odrazu mowie ze wydaje mi sie ze  wiekszosc jest w polsce ;P ale jesli ktos lubi ..
to wlasciwie sa zeczy kture uzuwalam w tym miesiącu

 No więc deodorant z Dove : ) Kupinony w CVS pharmacy  4$
Maskara maybeline new york , mała szczoteczka kolor czarny cena  4$
 Cienie  : gazeta i LA colors   które są swietne ;) 3 $
 Krem z nivea : 99 CENTOW  i balsam do ciała o zapachu    gum rozpuszczalnych :P
 Szminka ... głównie chodzi mi o odcien , dostałam od koleżanki
 Ta pomadka  , kupiona w polsce   z AVONU
 Dwa błyszczyki kupione w Walmart  4$

 Nie pamietam nazwy ^.^
 Baby lips   # 25 Pink Punch (rozowy kolor)   baby  lips     NIEBIESKA
Ohhh i moj segregator ; p
Sorki za blendy , chcecie mojego fejsa ? prosze o komentarze i pomysly na notki

2 komentarze:

  1. baardzo ciekawie tu u Ciebie, będę wpadać częściej :)
    +obserwuję i liczę na rewanż :))
    http://angiee-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog.
    + śliczne są te cienie z LA ! :D
    zapraszam do mnie:
    http://pamietnik-blondynki.blogspot.com/
    ;]

    OdpowiedzUsuń