poniedziałek, 6 lutego 2012

Odp na pytania : )

Hej no więc dzisiaj wrzuce  2 notki ; )

Ale napierw pierwsza : ) przed wczoraj założyłam tego  bloga i już 2 osoby mnie obserwują     co  dla mnie jest sukcesem : )

Jedna osoba zadała mi kilka pytań

Wiec postaram się dac odp na nie : i

1)Jak tam zyjecie ?

Hmmm ,  lepiej niż w Polsce bez obrazy oczywiście  ale ja tutaj nie musze  znosic tych mrozow i deszczy , w stanie w którym mieszkam deszcz pada raz na miesiąc ; )

W lato upały SA STRASZNE  jest tutaj w lecie najmniej 30  stopni   J najczęściej jest 49 ….

W zimie jest troszke chłodniej  około 20 - 40 : )

Poza pogodą  Zycie jest łatwiejsze  w szkole nie mamy takich nudnych lekcji   najwięcej mamy 6 lekcji + lunch ; )

Lunch w szkolach jest  platny  ale nie w karzdej , w mojej akurat jest darmowy ….

W filmach jest tak ze jedzenie szkolne jest paskudne i nikt nie je … po czesci to prawda ale SA tez dobre zeczy jak sałatka , hamburger , cheeseburger , hot dog  , pizza i wgl ; )

Ps. Fajne jest to ze jak idziesz to zamiast drzew SA palmy hahaha : D



2) Co robimy ?

Wow … no nie wiem jak odpowiedziec może tak :  JEST DUZO DO ZWIEDZANIA ; O  

Chodzimy na plaże  i wgl .

3) Korzystamy z facebooka ?

Wszyscy , to znaczy większość 99% amerykanów ma facebook(a)

Tutaj nawet na lekcji , w autobusie , w sklepie  w wieku od 10 do 60 ^.^ lat ludzie dają  posty na facebooku 

Ps. Napiszcie mi czy zrobić  dla was facebooka ?



4)Czy mamy galerie ?

Mamy ..  zalezy o jaką   ci chodzi , ale przypuszczam ze taka z ciuchami ; )

A więc  jak już napisałam TAK , galerie SA poterzne   niektóre SA 3 pietrowe   , niektóre SA tak jakby na dworze  , a SA i jeszcze inne : )

Ceny ? Ceny SA banalne , nie drogo   znajda się nawet swietne bluzki  i sweterki za 5$ ^.^

Podróby ? NIE nie ma tu podrób

 





Hmmm i to tyle , sorki za bledy ale ja nie mieszkam w PL już kilka lat i trudno mi pamiętać ortografie ;)

Jeśli macie wiecej pytań  zadawajcie ; )))

Albo jeśli macie pomysły na notki , albo może jakies  zdjecia czy cos ?

Hmmm  dziekuje wam bardzo za komentarze i obserwowanie ; ) a teraz zabieram się do nastepnej notki …..

2 komentarze:

  1. Dziękuje, że odpowiedziałaś na pytania :**. Bardzo mnie ciekawi ameryka. Jak będziesz gdzieś na plaży, w galerii, w szkole, w kawiarni to prosze wstaw zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń